...

Förvarnar om att detta kan komma att bli ett klagoinlägg. Alarmet ringde kl. 5 imorse, vaknade med mensvärk och en axel som inte är med på noterna (bara för att vi bar ner en skänk från övervåningen igår) och på det så har vi en mördar-dag på jobbet med först tre hemstäd och sen flyttstäd efter det. Vet inte om jag ska skriva mitt testamente nu, eller om jag klarar mig till lunch.

Skämt åsido! Igår hade vi en sån där slöar dag. Var inte planerat, vi skulle ha storahandlat, målat sänggaveln mm. Men regnet öste ner och vi liksom fastnade här hemma i soffan. Den enda gången vi ansträngde oss var för att åka till pizzerian och hämta mat. Så vi var bara hemma och grisade ordentligt. 



Annars få filurar jag på vad jag och T ska hitta på under hans semester, tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0