Dilemma!

På senaste tiden har det blivit mycket projekt här hemma! Snart är sminkbordet klart, ska bara åka in och köpa ett beslag till den lilla lådan. Men än sålänge ser den ut såhär,


Den blir fin och "girly". Skulle gärna behållt den (som allt annat) men har inte plats. Häftigt citat av Coco Chanel.

Platsbristen har även gjort att jag står inför ett val, vilken utav mina tre kistor jag ska ha kvar..

Första kandidaten,


En ny kista som precis har blivit klar, gigantisk! 

Andra kandidaten,


En kista som har agerat vårat vardagsrumsbord ett tag nu. Men den är helt enkelt för liten för våran soffa. Då vi har litet köksbord blir det att man sätter sig i vardagsrummet när man har gäster, då är inte bordet/kistan tillräckligt. 

Tredje kanidaten,


En gammal kista som jag köpte för ett tag sen. Är helt nerkärad i den! Den har stått på övervåningen i våran lilla hall. Den var jätte fin orginal så jag har velat fram och tillbaka om jag skulle måla den eller inte, så bestämde jag mig idag för att måla den vit ganska så impulsivt så jag hoppas att jag inte ångrar mig nu!


Nu ska jag bara filura ut vilka som åker och vilken som får stanna kvar *gråter en skvätt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0