Sleepy, sleepy, sleepy.

Kvällen blev längre en tänkt. Denna vecka har jag fått i "hemläxa" att göra naglar på 4 stycken. Så Evelina kom hit som planerat  och jag gjorde en förstärkning på henne, detta är resultatet .. 



Så fick jag även mosa in Petra efter det för att våra scheman inte matchar ihop resten av veckan, resultatet av det ..



Blev en förlägning på hennes mega korta naglar, utmaning? Om!!! Fick bli några stenar på det också. 

Känns som att man redan lärt sig så himla mycket. Så mycket att man vet om när man råkar göra fel eller när det blir misstag, som man sen kan lära sig utav. Roligt är det iallafall, det är ju huvudsaken :)

Så var även bror Micke, Lotta & lilla Nadja på besök. Myyysigt! Vad den damen pratar! Så roligt att lyssna på henne. Nae, nu väger ögonlocken bly och ryggen tar kål på mig snart. Dags att slänga sig i sängs.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0