Know. Think. Plan. Act.

Nu har även denna dag gått! Tiden bara springer iväg. Jag har iallafall fått en hel del gjort trots att dagen kännts så kort ;-)

På förmiddagen åkte mamma och jag in till stan, maxi. För att förbruka mina presentkort. Så jag kom hem med ett par jeans, ett linne, ett par skor, underkläder och en parfym.



Mycket fint för en gångs skull! Inte vanligt att jag hittar nåt på stan nu för tiden. Men nu har jag handlat så det räcker ett tag framöver :)

Efter det for det hemåt för att fixa mammas naglar, blev en gelé förstärkning med lite diamanter på. Kul kul!



När det var klart så åkte jag och Tyson ut till Tomtaholm och sprang den rundan. Underbart! Då är det vår. När man kan slänga på sig en tröja och ut och springa på torrt underlag. Älskart! Sen hem för att slänga sig i en dusch och ställa sig för att göra taco gratäng. Och nu! Efterlängtade, älskade soffa, TV och T bredvid mig. Woooonderbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0