Natt bestyr och (o)sköna morgon.

Min natt har varit skum! Jag kommer ihåg att jag vaknade och tog på mig BHn. Av vilken anledning har jag ingen anning om. Och imorse när jag vaknade var jag helt säker på att det var sommar! Solen lös in i sovrummet mellan persiennerna och någon satte igång och klippte buskarna utanför. Den känslan alltså! Tyvärr varade den inte så länge. Tittade ut och det var bara vit. Snö, snö, snö. Suck! "Busk-maskinen" var bara en sån där manuell liten snöplog. Ville krypa ner under täcket igen men en arg T ringde. Batteriet till datan hade dött och bilens framdörrar gick inte att öppna. Rooooooooligt. Nu skulle jag sätta mig och leta efter ett nytt batteri till datan, vände på batteriet och såg en massa kruseduller. Det skulle lika gärna kunna stå på grekiska och jag skulle fatta lika mycket som jag gör nu. Blev iallafall att kliva upp!

Snart är det dags att packa in hundarna och mormor i bilen, så ska vi åka till Linköping i halkan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0