Våran helg.

Idag har vi hjälp bror C och Stina att flytta. Måste ju erkänna att det är nog det tråkigaste som finns, tur att det var roligt sällskap iallafall. Nu får det inte flyttas på ett tag! Och nästa gång hoppas jag att det blir flyttlass härifrån sånafall ;-)

Sen har jag även gjort Halloween designen jag skulle göra igår. Men vårat internet är för tillfället meeega segt så går inte slänga upp några bilder. Typiskt! Men slänger upp imorgon om jag har internetet på min sida.

Hur som! Imorgon ska vi åka till ringarum och fira P som fyller 21 på måndag. Grattis i förskott stumpan! Sen är den där jädra tvättstugan bokad imorgon eftermiddag. Så står det även storhandling på schemat - kan det bli mer "typsisk-söndag"?. 

Nej - nu ska vi glo lite på Tv innan det är dags att slänga sig i sängen. 

Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0