Vädret och humöret är på topp!

*Prooosit* Tror jag börjar känna av pollen. Tårarna rinner och jag nyser stup i kvarten! Förmiddagen har jag spenderat ute vid kanalen med Bror Christer. Han ringde och fråga om vi skulle ta varsinn glass på smultronstället! Tackar inte nej! Var dessutom min första glass där i år! Härligt att vara impulsiv. Så vi for ner och tog varsinn "skepp o´hoj"! ;-) Mummma! Lakrits, hallon med lakrits och äpple med kanel. Mjukglass, grädde och hallontopping på det! Men kan ju tillägga att jag inte orka äta upp hela. Puh! Jädrar vad det mätar. Det var frukost/lunch. Får väl se om jag lyckas bli hungrig tills det blir middag. Efter glassen la vi oss i gräset och jäste. Så kom även Lotta, Nadja, Nicke & Elin förbi. Solade på gräsmattan i lite över en timme, tills det var dags att röra på oss! Nu kom jag precis innanför dörren, har bara hunnit tagit en promenad med Tyson och knäckt en cola. Sitter också och lyssnar på,




Kan det blir mycket bättre? Idag är det sommar så det bara skriker om det!












Kommentarer
Postat av: christer

Tack Sandra för en trevlig dag.

2011-05-11 @ 15:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0