Sysselsatt.

Sitter med kaffe koppen och pustar ut. Morgonen började inte sådär super bra. T var på gräl humör, jag satt och lyssnade på musik. Tillslut var han så trött på musiken, så han gick ut i hallen och drog ur proppen. Yesss! Så började min dag. Morgon stund har guld i mun?
Efter det for vi iallafall in till stan, åkte till djurmagasinet för att köpa en större biabädd till Tyson. Hittade en svart, 100*70 för ca 600 kr. Jag som trodde att det skulle bli superdyrt. Men skjortan kostade det inte. Sen åkte vi vidare till Maxi, hoppade in på gina. Hittade ett par jeans. Såg sen att det kallas "push-up" jeans. Alltså push up för rumpan. Så nu får sig min sunkiga rumpa ett lyft, haha. Men det fick bli dom, får gå till lite längre linnen och så. Men snygga var dom!
Också ett par warp linnen från stadium och en luvtröja från carlings,
Efter det åkte vi hem. Drack lite kaffe och var ute med Tyson, sen satte vi oss i bilen igen för att åka ut till garaget och se vad som försig gick där. Satt och snackade med bror Micke, Robin och hans far. Trevlans. Sen for det hemmåt igen, har nu precis kommit hem. Skönt! Ta det lite lungt och göra Tyson sällskap.
En bild från när vi åkte hem från verkstan. Så underbart vårväder det har varit idag! Man blir riktigt lycklig och tankad med lite livsglädje.
Nu - blir det att mys ner hos T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0