Kvällen i bilder och text.

Kom hem för en stund sen. Har haft en jätte mysigt och rolig kväll ute i Kvarsebo. Där pappa och Cissi har sin sommarstuga. Grill, mycket skratt och trevligt sällskap. Kan det bli bättre?



Det började med att vi åkte förbi hemköp för att köpa med oss kött till att grilla. Utanför stog det en liten pojke och sålde maj blommor. Han såg så ledsen ut stackaren, kanske ett säljningsknep han luskat ut. Hur som helst, så föll jag för det. Så har jag då även köpt min första majblomma på mitt hela 21 åriga liv. Check!















Nu ska jag straxt ut sista med Tyson. Sen blir det att krypa ner till kojjs. För att gå upp tidigt imorn på en jogging runda innan värmen smyger sig på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0