Sovrummet,

Idag var min mamma och hämtade upp en spegel till mig, den är så fin och heeeelt perfekt!


Tänk inte på vikterna, dom ska INTE stå framme. Jag jobbar på att uppfostra T ;-)

Min fina stol har även fått "än sålänge plats" i sovrummet. Den är ivägen överallt, nu har den en prov plats lite inmosad. Men jag vill verkligen ha kvar den, så flyttar runt på henne för att se vart hon passar utan att vara ivägen. 


Annars har jag varit på loppis på kvällskvisten. Hitta två sängbord, och en liten vitrinhylla. Som jag glömde ta före bild på. 

 
Den står dränkt i kvistlack för tillfället då den var mörk betsad. Men det ska på två glas luckor på och sen en hylla i, så ni får se resultatet om ett par dagar.  

Nä, nu mysa ner i soffan med T framför "Bonde söker fru". Hoppas ni får en mysig kväll! :-)


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0