...

Om 20 minuter ska jag åka in mot stan för att jobba. När jag har slutat så kommer T och möter upp mig i stan för att åka direkt till midsommar firandet i Kvarsebo. Så det betyder att jag måste ha med mig omklädningsbyte och andra uppfräschnings saker och byta om i bilen. Och kl. 7 på morgonen så är inter huvudet med, springer omkring här hemma som en yr höna. Klänning, tröja, smink bagen... Tja, det var väl det. 

Efter Kvarsebo ska vi åka till Sörping för att grilla med mormor, kusin och hans flickvän och därefter blir det hem till Norsholm för att åka upp till mamma och Thomas. 

Fy bubblan, redan slut!

Hoppas att ni får en mer avslappnad dag och ha en jätte fin midsommar!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0