Slumpen = lycka!

Igår träffade jag av en slump en chinese crested uppfödare, en jätte snäll och tuff tjej. Som jag även kunde vända mig till gällande frågor om rasen osv. Det är skönt att se att det finns så omtänksamma och seriösa uppfödare.

Till saker så hade hon annonserat ut massa hundsaker som vi skulle åka frossa i. Väl där fråga hon vad vi hade för hundar och det visade sig att hon var uppfödare av Vivans ras.

Därifrån kom jag med ett sele till Viva och en inbjudan till en kines-träff i sommar. Så jädrans kul! Nu längtar jag som tusan till början av juli och få träffa en massa kineser. 

Ville bara säga det för nu är jag så jädrans förväntansfull och vill att det ska vara juli nu, helst igår. 



Nu ska jag fortsätta måla. Vad det blir avsöljas imorgon ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0