Besök, besökare & en massa strunt.

Idag var Emelie, Lasse och Hugo-charmör förbi! Blidde kaffe och prat. Straxt efter att jag sagt hejdå till dom kom mammsen förbi en snabbis. Har även hunnit med en snabb powernap, lagat mat och plockat en del. Är så jädrans seg! Väntar på att T ska bli klar i badet, som kan ta en eviiiiiiighet. Sen ska vi eller jag köra ut till Emelie & Lasse och umgås.

Jag har kommit underfunn med att vintern kommer om några veckor och med det så är det snart jul! Satt igår hos Tobbes mammas och bläddrade igenom en massa reklamblad, tomtar, tomtar och tomtar plus att "Christer Sjögrens julkonsert" har reklam på TVn varje kvart! Vill inte! Det var ju inte längesen det var nytt år! Jag fyllde ju precis 21! Vi var ju precis i Ibiza. Det går för fort. Om alla hade en "nödbroms" som man fick dra i en gång under en livstid skulle den vara rätt bra att ha nu.. Så fort jag börjar tänka på jobbiga saker så kommer jag alltid fram till orealistiska lösningar. Vilket är rätt bra. Då glömmer man alltid problemet och filar på den "orealistiska lösningen" istället. Bla blaa. Nu pladdrar jag bara.

Nu kom T ut ur badrummet! Wii! Alla ur vägen nu, för snart är jag på vägarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0