Om ni ser "haga", spring.

Blev en liten sovmorgon för våran del. Men precis när jag vakna så var dagen igång. Samtal till P, mamma, farmor och Haga trafikskola och snart ska jag ta och ringa banken. Har även hunnit duscha och ska snart gå ut och rasta hundarna. T kommer straxt hem också. Skööönt. I eftermiddag ska jag köra en "utredningd-körning" med Haga trafik skola för att höra vad dom har att säga om mitt sätt att köra ;-) Jag är nervös!? Vete tusan inte varför. Kanske för att det värsta som kan hända är att bilen löper amok. T ska iallafall med och sitta i baksättet för att lära sig lite han också. Haha. Oftast när vi är ute och övningskör slutar det med att vi sitter och skriker på varandra men ibland när T "bara vill hem" eller ser en kompis som kör bil längre fram på vägen så säger han "Kör om! Gasa, gasa!". Han är lite lurig. 

Nej. Nu ska jag ringa ett samtal till sen ut med vovvsingarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0