Han älskar mig.

Tobbes saab hade igår något på skärmen där den varnar om något inte funkar som det ska osv. Men pixlarna är trasiga i skärmen så man får klura vad det kan vara för fel. Jag satt och försökte komma fram till vad det var som stog på skrämen.. 

Jag - Hm. Någonting om batteriet tror jag?
T - Jag tror han säger "byt flickvän" eller "släng ut passageraren".
Jag - Mm. Det var ju roligt.
T - Nää, faktiskt! Om bilen skulle säga att jag skulle byta flickvän. Då skulle jag sälja bilen.

Aww. Kan man känna sig mer älskad när han väljer mig framför bilen?






Kommentarer
Postat av: Emelie Berg

Klart han borde välja dig framför bilen :P Vore konstigt annars ;P

2011-06-24 @ 00:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0