Bästa avslut på dagen.

Jag och Tyson tog oss en spring-runda iallafall. En riktigt skön sådan, fast att hostan fortfarande sitter i och kondisen inte är lika bra nu. Tysons kondis är inte heller på topp *viskar* han han faktiskt gått upp några kilon. Så för våran del är det springa minst 4 dagar i veckan igen! 

Innan jag sprang ut med Tyson kollade vi på "The big 4". Jag kände att jag var tvungen att lämna soffan för spring turen och gav T en pik innan jag sprang ut... 

... Så nu när jag kom hem. Du hade han laddat upp med ostbågar, chips, choklad, läsk och tänt upp med ljus. Han kan! ;-) Fasiken så skönt det var att komma hem efter en spring runda slänga sig i soffan bredvid T, med Metallica konsert på Tvn och en massa gott. Mysfaktor på hög nivå!

Nu blir det mer mys i soffan!

Godnatt & sov så gott.

(Funkar inte att lägga upp bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0