Ole, dole, doff!

Vaken! Klockan är egentligen alldeles för mycket. Men T & jag powernapa tidigare idag så nu får man igen för det!

För att sysselsätta mig idag har jag stått och rullat köttbullar. Sen åkte vi även in en sväng till stan för att kolla på en bil .. som var skit. Så det blir att leta vidare! Städat mm.

Och just nu slår jag ihjäl tiden med att klura på vad vi ska göra med ett presentkort från Ikea som vi fick utav min pappa och hans fru Cissi. Det finns två rum som är "akuta". Först sovrummet, enda sen vi flyttade in här har sovrummet blivit åtsidosatt. Vet inte vad jag ska göra med det riktigt. Vill få till den där mysiga hemma känslan där, så antingen lägger vi pengar på det ELLER ett köksbord skulle ju inte sitta fel ;-) Vi har levt utan nu i kanske 2 månader. Har inte saknat det så mycket då vi alltid sitter i vardagsrummet och äter, men i ett kök ska det finnas bord & stolar plus att det ser rätt trist ut så som det är nu och alla frågar om vi står upp och äter. Sååå ...





ELLER ..






Tål att kluras på. Antar att T har en chans att göra sin röst hörd också ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0