Kattvakt & städning för ovanlighetens skull.

Sa precis hejdå till P & J. Som varit förbi på kaffe. Nu är dom borta tills på söndag och jag börjar redan fundera på vad jag nu ska fördriva tiden med. Ska iallafall vara kattvakt så, blir fyra dagar med kattmys. Det är aldrig fel! :-)

Annars har denna dag gått åt med att städa som vanligt. Jag har blivit så jädra pedantisk! Sjukligt pendandisk. Måste putsa handfatet varje dag, har rengjort speglar 2 gånger på 2 veckor vilket jag kanske gjorde 2 gånger om året förr osv osv. Jag borde skaffa mig ett jobb! Som städare kanske? ;-)

Nu blire soffläge, T är nere och tankar bilen och kommer snart hem med cola! Yum yum.



Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej! :) Anmäl gärna din fina blogg till min DagensBlogg-tävling, vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare :) ha en bra kväll!

2011-08-09 @ 20:31:07
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0