Dagen har haft en bra början och kommer garanterat med ett bra slut.


Imorse vaknade jag, steg upp ur sängen, går till köket för att sätta på kaffe och hittar,


Han är söt han!

Hann i stort sett bara gå upp imorse göra mig iordning, springa ut med hundarna och sen åkte jag in med P & J in till stan. Var även en sväng ute hos Ullis för att hon skulle sitta hundvakt under tiden, tackar för det :-)

Så nu sitter jag här, började med att vika in tvätt. Sen ringde telefonen så satte mig och käka några mackor och pratade. Nu tittade jag av en slump in i sovrummet och påmindes då om att tvvätten fortfarande ligger på sängen och viker inte ihop sig självt! Suck.

Snart kommer P & J igen! Myyyysch!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0