Resultat efter trippen till stan.

Har precis kommit hem från stan! Åkte in en snabbis med mamma för att hämta en ring som jag hade beställt på guldfynd i början av veckan. My new bling bling



Fick ett presentkort utav T när jag fyllde år, så ringer tackar jag han för. Tack babbe!

Självklart så "måste" man kolla i andra butiker och hittar en massa andra grejer som blandannat,



En tröja, från H&M. Som jag har haft ögonen på i veckor. Gått in titt som tätt i deras webshop för att kolla om det fanns in mig storlek. Men dom fick aldrig in den, så gick in en sväng där och hitta den! En i min storlek fanns det och den knep jag!





2 behåar och lite spakel på lindex. Sen även inne en sväng på Arken, djuraffären. För att köpa larver & syrsor till ödlerna. 


Nu - sitta med Johanna i tfn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0