Tunga ögonlock.

Lovisa - Tack för kommentaren :-)


Lite tidigare idag så var både jag och T så trötta att vi skulle sova en stund. Jag lyckades aldrig somna. Men T sov som en stock. Så jag försökte för andra gången idag smyga runt i lägenheten, med tre diskreta (INTE) hundar dessutom.





Vid 18 tiden väckte jag T. Sen lämnades hundarna och senare hämtade vi upp Benny och for in till stan. Blev Clas Ohlsson för att T skulle köpa en hårtrimmer, systemet för att handla lite starkt läskeblask till morgon dagen. Det avslutades också med käk på mcdonalds. Kvällen skulle spenderas med bil-göra på T´s jobb. Men jag blev så jädrans trött! Dessutom börjar jag få skallebank. Så jag får nog kalla det här en dag och sova. 

Imorn har vi jätte mycket att göra, heeela dagen. Så jag gör nog bäst i att säga ...



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Varsegod :D Kul det där med hundforum. Jag läste om det i tidningen nånstans tror jag. Var ligger det? Är det här i stan? Går man i grupp eller är det individuellt?

2011-04-30 @ 11:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0