Lycka och misslyckande.

Morgonen för min del började tidigt, straxt efter kl 6. Satte jag och Tyson på oss jogging kitet. Och sprang ut. Till en början undra han vad det var för konstigt sele han hade fått på sig. Han sicksacka på vägen och ville lukta längst dikena. Så han förstog nog inte riktigt varför jag hade så bråttom för när han i normala fall får gå och strosa lite. Men rätt så fort, kom huskyn i han fram och han började dra! Örona bakåt, svansen var hög och for fram och tillbaka. Så stolt så. För min del var det bara att hänga på. Det var jätte kul och se han få vara så lycklig och hitta något som han verkligen tycker om! Dessvärre för min del, kondisen är inte den bästa. Men nu blir det ändring på det!
Till en annan sak, vi har beställt tv och internet genom Telia. Har nu fått alla saker, skulle bara vara att koppla in och instrallera. Men vi fick ingen signal, så nu hade jag precis besök utav en telia-gubbe så fixade signal. Så nu skulle det gå! Internet - ja. Tv - Nej! Jag blir galen på det. Jag som är mega oteknisk förstår ingenting! Fast man fått med sig en instruktions bok i form av ungefär en bild-bok. Så borde jag ju inte kunna misslyckas! Kan det vara så att vi trots allt inte har någon signal till Tvn? Hur som helst, trött blir jag påt! Nu får jag vänta på att karln ska komma hem och hoppas att han klurar ihop det! Suuuuck.


Idag fyller även storebror Micke år! Grattis till honom! Så fyller även pappas fru Cissi år, grattis grattis!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Fin blogg! Kika gärna in min :)

2011-04-06 @ 11:08:45
URL: http://tildajaremo.blogg.se/
Postat av: Malin

fin blogg :)

2011-04-06 @ 11:10:00
URL: http://lejonklo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0