Nya möbler - ny motivation.

Tiden springer iväg! Har jobbat ganska mycket, vilket är jätte skönt! Men man hinner liksom inte med något annat. Jag är helt slut när jag kommer hem, då är det oftast bara att laga mat, sjunka ner i soffan med T och sen sova. Sen går det på repeat hela veckorna!

Jag har inte heller haft några jätte roliga möbler att måla, så dom har tagit tid då motivationen varit borta. Men dom blev ganska bra tillslut och jag var igår och köpte nya! Dessa fina nattduksbord,


Älskar benen på dom! Så nu har jag fått tillbaka min motivation igen!

Ska även hämta denna byrå i helgen,


Också jätte fina ben! Älskar även "halvmåne" formen på den. Wonderbart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0