Förändringar.

Ser ni att jag ändrat header? ;-) Shabby chic rakt igenom. Så är det när man ligger nerbäddad i soffan och snoret bara rinner. Då tar man tag i det som händer en gång per millenium, byta header. Bloggen börjar ju handla mer och mer om mina små målar projekt, så tyckte att det passade bra. Meningen är att min fb ska vara lite mer fri från dessa projekt också, då det säkert kan bli tjatigt för dom som inte är ett dugg intresserade. Så nu mera kommer dom olika stegen och målandet visas här. 

Vilket är passande då jag blev klar med ett skrivbord igår, har tyvärr ingen före bil *typiskt mig att glömma* men den var ganska tråkigt. Furu, repig och inte så vacker. Idag ser den ut såhär,


La ute den på en loppis sida på FB igår och inte ett napp. La ut den på blocket i förmiddags och telefonen har gått varm, det har budats och tävlats om vem som skulle kunna komma först och hämta. Men den första som ringde får den, så skrivbordet säljs imorgon. Skönt det då den just nu flyttas runt överallt i huset då den alltid råkar stå i vägen.

Nä nu ska jag ta en kopp té! Ha det så bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0