Amor vincit omnia.

Nu har jag vart dålig på att blogga och dåligt på att lägga upp före-bilder, jag glömde igen! *Slår mig på huvet* Hur som helst, så köpte jag ett bord i dåligt skick. Det var i teak, som höll på att lossna och den hade sina skavanker. Fast charmigt såklart! Och så får även jag min chans att sätta tänderna i det ;-) Så slutresultatet blev,

 

Tänkte även vissa upp vad jag har hemma nu som väntar på sin tur att bli iordninggjorda.


En vacker (eller?!?) telfonbänk/hallmöbel. Dock har T lite jobb att göra på denna innan då alla delar till den sitter löst. 


 
Fick även denna för att "göra något kul med den", jaja. Vi får väl se vad det bli utav den :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0