Kista & pottskåp.

Hmm! Som vanligt blir bloggen åtsidosatt. Ska försöka uppdatera lite. 

Så! Jag har faktiskt inte haft så jätte mycket att måla. Jag var dock inne i stan förra veckan och köpte mig en kista. 

 
Ganska så nergången, mörkgrön. Den fick sig en genomgång av mig ;-)

Resultatet blev,

 


 
Den agerar just nu förvaring åt våra mössor och vantar mm tills vi har hittat en hallbyrå. 

Har även gjort klart ett bord som var i furu. Var ett tag sen, men glömt bort att ladda upp bild på bloggen.

 


Så har jag även ett pottskåp som jag har jobbat på dom senaste dagarna. Har spacklats och slipats och nu står den med första lagret färg.

Så här såg den ut när jag hade hämtat den,


Resultat visas om ett par dagar :-)


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0