Stolt faster.

Inatt vid kl. 3 fick jag sms från bror, som frågade om jag hade tid att vakna. Jag for upp och sprang över till Lotta, där vattnet hade gått och värkarna var igång. Sa hejdå till dom vid 03.15 tiden, vid 03.59 imorse hade det kommit en liten pojke. Snabba ryck! Nu längtar jag efter att få träffa den lille. 

Jag lyckades iallafall somna om efter det här så ringde mamma mig kl. 5 imorse och började fråga ut mig om vad det är som händer då bror inte svarar i telefon. Jag svarade kort och försökte somna om igen *muttrar*. Men det gick sig inte, T som också vaknat av mammas samtal kunde inte heller somna om. Så vi gick upp! Drack kaffe, T for till jobbet, jag rastade hundar, duschade och nu sitter jag här och pillar navel ludd. Trist att gå upp så tidigt för dagen blir så otroligt lååång plus att det är grått och trist ute. Sitter och kollar på nyhetsmorgon. Dom pratar mycket om det som pågår i Stockholm, men man blir bara förbannad utav att kolla på det. Idioter. Även försökt söka lite jobb nu på morgon, men verkar vara för tidigt för det med då inget nytt har kommit ut. Så jag ska sitta här och fortsätta pilla navel ludd, åtminstode till kl. 8 då jag ska ta och ringa veterinären. Diesel har spytt varje dag sen hon blev kastrerad. Bäst att ringa och rådfråga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0