Regn, regn, regn

... Är lika med uber seg dag! What to do, what to do? 

Jag slog upp ögonen vid 9 imorse. Sen började min vanliga morgonrutin, gå ner till köket. Sätta på kaffe. Rasta Tyson (Viva är hos mormor). Ge Tyson fruskost. Fixa en kopp kaffe och sätta mig framför datan. Där kollar jag som vanligt FB, NT, mailen, aftonbladet och smhi i hopp om att sommaren är bakom hörnet. 

Så passa jag även på att färga håret imorse, svart. Som vanligt. Skit tråkig färg, hade tänkt att komma ur denna onda färnings cirkeln genom att gå till frisör få en utskällning och en ny färg. Men sen igår gick jag förbi dessa hårfärger och två svarta paket bara råka slinka ner i kundvagnen. 

Jag har även hunnit måla ett lager till på Tv-bänken, förhoppningsvis det sista lagret med färg. Det blir snyggt! Bild kommer givetvis upp vart efter. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0