Momento vivere

Då har även denna dag sprungit förbi! Åkte upp förut till min mamma och snodde hem hennes "fuminator" och tog mig en genomgång på Tyson,


Det tar aldrig slut! Ska köpa någon B-vitamin till honom och se om det blir bättre. Ska bara luska ut vilket som är bra och prisvärt i denna djungel av tillskott. Efter det fick det bli ett varv med dammsugarn då jag tyckte att det var ganska nödvändigt, gick även på disken. Sen fick jag sån himlans värk i magen, haft ett par dagar nu men det kommer som hugg till och från. Gick och la mig en timme och efter det var det som bortblåst, skönt! Sen åkte jag och slängde skräp som samlas i skafferiet på en hög. Skjutsade även Lotta till dagis för att hämta Nadja och nu sitter jag här i soffan. Ska straxt börja med maten till T kommer hem, idag kör vi en slapp middag. Korv mä brö ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0