Fyll inte livet med dagarna, fyll dagarna med liv.

Idag har det regnat nästan hela dagen. Skönt faktiskt! Jag har vikt om kläderna i garderoben och lagat lådorna till garderoben som alltid har en tendens att gå sönder (jysk skit). Vart och hämtat upp ett begagnat bord som jag tänkte pula med, bra tidsfördriv. Även vart förbi på dollarstore och köpt lite fint till vardagsrummet,


Brickan, den lilla ljuslyktan och så köpte jag doftljus med doft av mango. Yummmie!

Just nu sitter jag bara och slappar i soffan, Nadja sitter bredvid och spelar på surfplattan och lyssnar på musik. Innan dess har vi även smällt ihop en rabarberpaj som nu kalla den på oss! ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0