"Ska bara ha hundmat...."

Idag åkte jag och mormor in till stan. Jag fråga om hon skulle med in för att jag skulle bara köpa hundmat. Köpte även nåt nytt färskfoder till Viva, samma fast annat märke för att testa om hon vill äta det. Så träligt att behöva "svälta" henne genom att hoppa över en måltid för att hon ska äta senare. Så nu hoppas jag verkligen att det här funkar. 

Sagt och gjort! Efter det hoppa vi in på blomsterlandet, mormors förslag. Ut därifrån kom jag med tre st lådor, prickiga och fina... eller nåt ;-) Och! Det kommer mera! Jag hade sett ut en gammal gunghäst på blocket, som jag passade på att smsa på "när jag ändå var i stan" (sämsta ursäkten!).

Så fynden idag blev,


Lådorna står redan och torkar efter första lagret färg, hästen ska slipas ner bli vit och någon fin text på *Har en vision* 

Efter det åkte vi även förbi Norsholm loppisen där jag köpte en stor hundbädd till brors hundar, så nu blev dom glada! Nu ska jag roa mig med att skrika i min plånbok och lyssna på efter ekot. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0