Projekt och inköp!

Har precis kommit hem från en trevlig dag hos farmor & farfar, god mat och underbart sällskap! Eller, precis var att ta i. Har hunnit måla ett laget på pottskåpet. Det är så himla fint! Så jag tog ett kort för att visa upp den här på bloggen, såklart blev bilden suddig :( Men slänger upp bilen ändå, orkar inte ta en ny..


Älskart! Var även iväg och köpte en kista igår som jag ska börja pula med i helgen.

Annars så var jag en sväng på stan idag. Köpte ett kinne och lite underkläder samt mat till hundarna, katten, kaninerna och ödlan. Så idag är alla nöjda! 

Sist men inte minst! Köpte jag dessa fina (eller fick en utav mamma, tack!)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0