Lovely day.

Man får räkna med att vissa dagar skrivs det inte så mycket här och andra dagar kan det skrivas mer. Det beror på hur mycket som har hänt. Som igår hade vi en sån där meningslös fast välbehövlig dag som inte var så händelserik.


Imorse vaknade jag iallafall utav solen. Älskar att vakna av solen! Så har vi en gran utanför sovrumsfönstret och om man tittar på den så kan man se om det är vindstilla ute eller om det blåser. Helt vindstilla! Så jag for upp ur sängen. Tyson och Viva också, dom går alltid upp med matte. Släppte ut hundarna, borstade även av Tyson denna (jädra) vinterpäls och han fick äta frukosten ute  med aktivitetsbollen,


Vi var ute en stund och lapa åt oss av solen. Nu har vi precis kommit in och jag ska raka och duscha av Viva och sen ska även jag fixa iordning mig för idag fyller min älskade mamma år! Så vi ska upp på kalas senare i eftermiddag.

Nu ska vi ta tag i dagen. Carpe diem, C A R P E D I E M ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0