I don´t know what my future holds, but I know who holds my future. – Tim Tebow

Den här dagen har som alla andra sprungit på. Just nu sitter jag långt ner i soffan, T & bror Micke sitter bredvid och kollar på kanalen "discovery". Det märks vem som bossar över tv-dosan, då den kanalen står på dygnet runt. På min andra sida sitter Nadja och spelar "subway surfer" på surfplattan och jag sitter vid datan, sociala klubben med andra ord.


Dom här dagarna har jag fått hoppa in på ett städ jobb, varit i stan, handlat käk, fikat med fina Natta och fixat och donat här hemma. Var även i en tygaffär idag och köpte tyg för första gången i mitt liv. Det är till ännu en av mina projekt jag börjat med. Bild kommer så småningom ;-)

Nu ska jag mysa ner mig hos gubben innan det är dags att inta sängläge.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0