Att ha en vän är som att vakna och känna att solen skiner.

Nu är energin borta! Tyson och jag tog våran springa runda i värmen. Det var nästan så det kändes som sommar. Fick värmeslag efter bara ett par hundra meter och skogen luktade så gott! Sådär sött som bark och barr luktar om sommrarna. Hittade även dessa,



"Stanna!!" skrek jag till Tyson, och tog ett kort innan han hann att trampa sönder dom ;-) Såg även en massa fjärilar, så mysigt! 

Sen for det hemmåt, duschade och så kom Ida, Johan och barnen förbi. Resultatet på hennes naglar,



Det var en utmaning måste jag säga, då hon hade lite "plattare" naglar. Men det blev nog bra trots det :-) Blev en kortare förlängning med fransk manikyr och lite bling bling. När vi nästan var klara, kom P förbi. Blev att göra en förlängning på henne också, fast med svart glitter som fransk manikyr.



Kl. 22 var jag helt klar! Huvudvärk och röksugen, på det så har jag glömt att äta på hela dagen (!!) så blev att svulla i sig en kebab med bröd. Nu sitter jag här långt ner i soffan men ska snart krypa ner till sängs bredvid T. Hoppas att det är lika fint väder imorgon och jag får samma energi push som idag, det lär behövas då jag ska ta itu med tvättberget!


 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0