The most beautiful things in the world cannot be seen or even touched, they must be felt with the heart.

Så nu är dagens övning klar och för hela veckan. Det blev en förlänging på Lotta,




Fortfarande inte så lätt, men det ska det väl inte vara heller antar jag med tanke på att jag bara har hållt på ca en vecka. Men det är iallafall super kul och jag får mer och mer sjävförtroende i det jag gör. 

Micke & Nadja hängde också med. Så damen tjatade om att hon också ville ha diamanter på naglarna, sagt och gjort! Gröna och blåa såklart :-) Fasters guldklimp!

Sen har dagen varit rätt seg. Jag har slöat! Så jädrans skönt. Men imorn är det full upp igen, skjutsa mormor in till stan och hämta. Så ska jag dricka kaffe med Eve och även ha tvättstugan, blir nog att försöka mosa in några timmars aktivering med hundarna också. Nu ska dom ut och sen blir det att slänga sig i sängen för min del!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0