Springtime is the land awakening. The March winds are the morning yawn.

Vakna upp, drog upp persiennerna och det är ju riktig vår ute idag. Underbart! Vad mycket vädret och den här årstiden gör för humöret och energin. Så idag är jag uber lycklig med en massa energi. Inte bara jag som tycker det heller. Viva ligger som en padda på mattan och njuter av solen. Hon sliter sig inte därifrån i första taget.



Så jag har städat! Diskat, plockat, vattnat blommor mm. Dragit upp alla persienner i hela lägenheten, till och med dom i köket som alltid brukar stå på "halv öppet". Nu väntar jag bara på att T ska komma hem så ska jag och Tyson åka ut till Tomtaholm och springa. Efter det så kommer Ida, så ska vi fixa en förlängning på henne. Kul! 

Känner mig hyper idag! Så snart blir det att sadla på sig bälte och selé på Tyson och göra sig av med lite överskottsenergi ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0