"See all those people on the ground Wasting time I try to hold it all inside"

Nu ska vi inte tillbaka till nagel skolan förrän om en månad. Lite läskigt, trots att man vet att min lärare Pia bara är ett telefon samtal bort. Jag tror inte jag skulle kunna ha hittat en bättre skola! Så alla som går i utbildnings tankar om att bli en legitimerad nagelterapeut borde absolut hålla sig uppdaterade om nästa kurs start på hotnailspunktcom.

Nu har jag iallafall beslagtagit köksbordet, där alla nagel prylar står uppställda. Inte så poppis hos T men ehh! Alla hans bil grejer tar ju upp garderoberna ;-)

Om nån skulle vara intresserad av att få fina naglar så är det bara att höra av sig! Lämna en kommentar här på bloggen med mejl så skickar jag över kontakt uppgifter. 

Blev precis klar med mina egna naglar, blev en förstärkning med fransk manikyr och lite bling bling.



Nu ska jag ta mig en välförtjänt äggmacka och krypa ner i soffan bredvid T.

 



Kommentarer
Postat av: maria

ååå snälla fixa mina!!!!

2012-03-19 @ 10:41:04
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/
Postat av: The Swedish-Hungarian Blog

Kollade igenom dina naglar: jättefina!

Jag kommer själv att börja en nagelutbildning i höst!

2012-03-25 @ 13:36:01
URL: http://vikcis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0