In the depth of winter, I finally learned that within me there lay an invincible summer.

Den här helgen har varit full späckad! Kalas efter kalas (firades i förskott). I lördags for det ut till sommarstugan i Kolmården för att träffa pappa & Cissi m. barnen och även mina bröder med respektive och barn. Jätte fint väder! Längtan efter sommaren blev ännu mer påtaglig när man stog på veranden med vattnet nedanför och solen värmde. Dessutom bjöds det på jordgubbstårta, jätte gott! Förutom det fina och trevliga sällskapet så fick jag två sorters smaksatt kaffe, pengar och ljus. 

Igår, söndag så kom mamma & Thomas med två utav hans barn och även mormor. Senare kom även Micke, Lotta & Nadja hit. Fick blommor och pengar! Mycket trevligt. 

Tack alla som gjorde min helg!


Idag fick jag åka-in-till-stan ryck. Så jag och Natta åkte in och åkte runt till en del affärer. Jag hittade en fin mys-tröja,




.. Även Natta hittade en massa fint! Så det vart en lyckad dag! 

Kom hem och fick beskedet av T att det skulle komma folk och kolla på lägenheten. Vid det här laget hade jag bara lust att krypa ner under täcket och slummra ett par timmar då orken hade gått ur mig totalt! Men icke. Jag tog hundarna och rymde till min mormor under tiden någon klampade in och studerade mitt hem ;-) Benny har även hunnit varit här på kaffe och kollat igenom våran data som T lyckades få in virus i. Fast det skylls som vanligt på mig, fast än att jag inte ens behövt peta på datan så viiiips så är det mina saker på datans fel ;-)

Nej! Nu ska jag snart ta och krypa ner till sängs. Fryser som en tok.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0