Here we go again.

Zombi-mode!! Men har väl mig själv att skylla. Var inte alls trött igår kväll. Men efter en skaplig promenad med Tyson så tvingade jag mig själv att krypa ner, kl. 12. Så nu sitter jag här med en kopp kaffe, iordning gjord och väntar på att klockan ska springa på lite till så jag kan åka mot Skärblacka, där utbildning håller hus. 

Även denna helg är hektiskt på utbildning, mycket att lära sig! Vi har lärt oss att använda "nagel lack" i gelé och förlänga med tippar. Idag blir det dekorationer, roligt! 

Nu är det dags att krypa n ... Nej! Nu kom jag på mig själv, måste vara mitt undermedvetna som talar. Jag skulle skriva, nu är det dags att packa ner allt som ska med och sen hoppa i dojjorna så kör vi ;-)





Kommentarer
Postat av: Jessica ♥

Du är så fin Sandra!

Saknar tiden jag hade med er.. alla minnen och alla somrar och helgen.. underbart var det! ♥

2012-03-21 @ 23:55:40
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0