Lyckad kväll & min egna Bettan!

Igår blev det att åka till Micke, Lotta & nadja. Trots att dom var hos oss på morgon. Mysigt! Jag var så jädrans över trött. Micke och jag roade oss med att blåsa en fjäder till varandra. Tur att man kan roa sig lätt ;-)

På kvällen så skulle Natta och Danne komma över på en fika. Sagt och gjort, vi laddade upp med kaffe och fikabröd. Som snart bytes ut mot öl & chips, sen sprang tiden iväg! Så mysigt och roligt, så inte förrän vid tre tiden sa vi "hej då". Så det var en mycket lyckad kväll!

Idag for jag upp vid 10.30, eller nej. Jag for inte upp, det är stor överdrivt! T väckte mig, jag snooza väckarklockan minst 10 ggr innan jag gick upp. Då blev det en dusch, sen in till stan för att kolla på denna pärlan ..





.. Som numera är min ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0