Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora.

Ekar här på bloggen! Har inte blivit mycket uppdateringar dom sista dagarna. Jag letar bil för fulla muggar iallafall! Har provkört enhel del nu, men alltid ska det vara nåt! Är redan trött på bilar och jag har inte ens ägt en ännu. 

Viva har även börjat löpa så hon är ett litet sitzofren-monster just nu, det får stackars Tyson utstå. Ena sekunder vill hon ha valpar med honom och bjuder in gång på gång (tur att han inte förstår) och andra sekunder är hon riktigt tik-bitchig för tillfället. Så Tyson håller avstånd. Har även börjar träna Viva en massa på promenaderna. Jag har aldrig haft en sån liten hund, så på promenaderna har det varit okej att hon springer slalom framför mig samtidigt som hon drar i kopplet. Men nu ska det bli andra bullar! Samma lydnad som på Tyson.

Jag har även pulat med naglarna, såklart ..



Fick bli rosa-glitter idag. Alltid roligt att testa på nytt! 

Nej. Nu blir det käk på det här! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0