Ett hem hundar, är bara ett hus.

Denna morgon har jag plockat här hemma, duschat, druckit kaffe, rastat och utfodrat hundarna. Ja allt i vanlig ordning!

Fick även hem nome selet till Tyson. Som var på tok för litet! Så tråkigt! Ska sälja den och köpa några strl. större. Ingen brådska ioförsig för Tyson och jag ligger lite på latsidan. Han har fått problem med öronen igen! Så nu har vi en tid till veterinären så dom får ta och kolla vad det är som spökar. Har också bokat in lever-prover, så jag slipper gå och oroa mig för att det skulle ligga och spöka för honom också. Han har blivit lite segare, eller hängigare min kille. Vet inte om det är mina hjärnspöken bara för att jag är så orolig över att han ska få tillbaka lever problemen. Trots allt är han ju inte två längre! Han fyller ju fem år. 


Nu är det dags att förbreda sig för tvättstugan.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0