Snart så! Snart.

En arbetslös människas dag:

- Gå upp kl. 9 (och tycka att man är uppe med tuppen).
- Gå ut med hundarna.
- Dricka kaffe/sitta vid datan.
- Upptäcka att klockan är 12.
- Hoppa in i en dusch.
- Börja laga mat (bara för att man är rastlös, maten ska igentligen inte vara klar förrän 6 timmar senare)
- Gå ut med hundarn igen/snacka med andra arbetslösa grannar.
- Sätta sig i soffan/rulla tummar och deppar ihop lite av tanken att man bara sitter och låter dagarna springa iväg. 

Spyr på det här. Vill inte vara hemma längre, vill sätta fart nu! För en liten stund sen träffade jag även en människa som var tveksam över mitt val av utbildning. Vilket gör att jag får mig ännu en mega kick, får en "jag-ska-allt-visa-henne" push. Vill börja med utbildningen nu! Jag är taggad till 1000.



Kommentarer
Postat av: Mia

När börjar utbildningen?

Kan du inte ha någon form av praktik i väntan på utbildningen??

2012-02-13 @ 16:31:16
URL: http://www.odjuren.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0