Längtar!

Oh nu vill jag till flytta! Vill till huset, helst igår! Längtar sååå. Jag vill komma in kunna börja tapetsera, gör det fint. Ha upp våra saker, får klart allting. Ha sommar, kunna spendera tid ute på tomten, köpa en grill, kunna släppa ut hundarna, busa med Nadja, ta en öl med "grannarna".

Bara kunna gå ut genom dörren och komma ut på en stor tomt. Så lite, men som jag saknar det! Slippa trapphus, slippa möta på en granne när man ser ut som värst på morgon och måste rasta hundarna (förutom Micke & Lotta då men dom har ju sätt mitt riktiga fejs förut). Eller gå ut på ballkongen för att röka, på ena sidan är dagiset med skrikande ungar och på den högra sidan finns en dussintal ballkonger med öppen syn till grannarna (cigg sällskap är ju inte fel, bara ibland).

Nej! Nu får det gärna bli maj :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0