Helgen, kom och gick.

Denna helg har varit händelserik/segaste någonsin. Lördagen började med käk hemma hos mamma med familjen, sen for det vidare till ett par gamla kompisar för min, Tobbe, Micke & Lottad del, till Dajjan & Frida. Träffade även Natta där! Blev en hel del alkhol-intag. Men summan av kardemumman så var det en lyckad kväll! Vi for hem vid 3-tiden. T slockande på en gång! Medan jag var tvungen att vänta på att jag kunde gå och lägga mig utan att det kändes som att sängen och hela rummet snurrade. Vilket det gjorde tillslut! Söndagen, hände ingenting alls! Jag sov fram till kl. 15, gick upp käka en fet pizza och gick och la mig igen! Det var den dagen.

Igår var också en riktigt seg dag. Men den lyckades springa iväg trots det och på kvällen tog jag, min självdicplin och Tyson en lång promenad, bla. upp till mormor en snabbis. Var hemma igen vid halv ett ungefär och då stupade jag i sängs och idag vaknade jag rätt skapligt! Det + helgen dyngsrytm, så känns det som att jag är i konstant zombi mode just nu. Men det ska inte hindra mig! Idag har jag lite ärenden att stå i! Ska hämtas paket, förbi mormor, storhandla mm. 

Snart är jag nog på bannan igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0