Google diagnos.

Nu har jag suttit på google och pratat med J och satt en diagnos på mig själv! Har extremt ont i knäskålen, kan vakna på nätterna och jag kan inte flytta benet för det är en sån jädra smärta. Även efter varenda långpromenad med Tyson, går jag omkring och haltar här hemma och när jag väl har satt mig på golvet så strejkar knät och jag kommer knappt upp igen. Google och jag har nu kommit fram till att det troligtvis kan vara vatten i knät. Men till nästa grej. Är det någon som har/haft det? För jag undrar vad läkarna kan göra åt det. Om det är något icke humant som att dra in en slang i knäskålen och suga ut vattnet - så tänker jag absolut inte göra något åt det. Men om det är några mirakel piller man får så är jag på! 

Nån som vet?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej!!



Jag har samma som dig ont i min knäskål men ja har inte varit hos någon läkare.Jag brukar ta en panodil

och Ipren för min värk i knät. Jag haft det sen ja spelade fotboll. Ibland kan ja knappat gå på mitt vänster ben så ont har ja haft det länge



Hoppas ditt bli bättre

2012-02-23 @ 16:44:45
URL: http://linarobban.blogg.se/
Postat av: Stina

kolla på 1177.se, där kan man läsa om de flesta sjukdomar/skador.

2012-02-23 @ 19:29:00
Postat av: Mia

Min pappa hade de, dom fick tömma ut vattnet.. så e de vatten i knät finns bara en utväg

2012-02-23 @ 21:24:22
URL: http://www.odjuren.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0