Det finns inget hinder som du inte kan övervinna Ingen utmaning som du inte kan anta, Ingen rädsla som du inte kan övervinna, Oavsett hur omöljigt det en kan verka.

Bloggen är lite åtsidosatt för tillfället. Jag har haft fullt upp dom senaste dagarna. Spenderat mycket tid med min kära mormor, ställt upp på nära och kära, aktiverat hundar osv.

Idag har jag agerat chaufför åt min mormor i snö ovädret. Lämnat och hämtat. Testat nytt recept på "burgare" fast blev biffar (minus ost) Godkända!





Medan jag stog och lagade mat körde Tyson ett race med kökmattan. Han skjuter iväg den med hjälp av framtassarna så den tillslut blir som en boll. Lätt road :-) 

Förut bultade jag på mig med termo brallor, mössa och vantar. Tyson fick på sig sitt vintertäcke sen åkte vi till hundrastgården. Det var mycket uppskattat! Han for som en tok från ena sidan till den andra. När han väl lugnat ner sig körde vi en hel del lydnad. 

Så nu ligger han och sover gott. Tyson, T och Viva ligger och snarkar ikapp. Snart är det dags för mig att göra dom sällskap. 

Slänger upp en bild på bror Christer & lilla Cornelia. Taget här om dagen, när vi hade en träff hos våran mormor.


Fina <3

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0