"And days go by. I can feel 'em flyin'. Like a hand out the window in the wind."

Alla bestyr blev gjorda igår och desto mer har jag idag. Skönt det, det får dagarna att gå. Nu är det bara dryga 3 veckor kvar till utbildning börjar. Underbart!

Igår kväll/natt sadla jag på Tyson klövje väskan så vandrade vi runt i Sörping. Så skönt helt tyst och inte många människor ute. Vi träffade på en ägare med hund, vilket bara är bra. För då passar vi på att träna hundmöten. Sen gick vi förbi hundrastgården och busade av Tyson. Han springer, lägger sig ner och rullar, springer, rullar osv osv. Gjorde även lite sök där med leksaker. Sen knattade vi hemåt igen. Blev 1½ timma ute. Kom hem vid 00.30. Så då var det bara att slänga sig i sängs bredvid T. 



Idag vaknade jag skapligt utav att bror C ringde. Han var påväg hit för att dricka kaffe och ta en cigg. Sagt och gjort! Nu ska jag klunka en kaffe till, sen blir det att sätta fart på denna dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0