Hösten är en andra vår, där varje löv är en blomma.

Har precis varit ute i höstrusket med Tyson och nu är jag tillbaka i soffan. Blåser och spöregnar, osar just nu blöt hund i hela lägenheten ;-) Min rygg värker något otroligt mycket! Har haft ont i kroppen sen imorse och nu har det bara blivit värre och värre och nu känns det som att jag har gått av på mitten. Sitter uppe med vetekudden och har tagit en värktablett så får hoppas på att det ger med sig snart så jag kan krypa ner bredvid T. 

Vad gör man uppe såhär dags då? På Tvn rullat filmen "I am a legend". Sitter och gluttar lite smått på den, bara det att jag får såna mardömmar utav den. Slår aldrig fel. Zombifilmer = mardrömmar. Tränar även Viva på kommandot "gå och lägg dig". Alltså gå till sin bädd och lägga sig ner. Går sisådär, har fått springa upp och ner som en jojjo ur soffan. Men nu ligger hon faktiskt där! Envis som tusan. Men skönt om man kan få henne att ligga ner och ta det lungt, tanken är väl att det ska gå sen när det ringer på dörren osv också.



Nu blir det att se slut-spurten på filmen och sen lägga sig till kojjs. Hoppas på att kroppen är snällare imorgon!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0